در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد؛

سخنگوی شورای شهر تهران: ۱۱ درصد بودجه ۱۴۰۳ تهران به مسائل فرهنگی و اجتماعی اختصاص دارد 

نادعلی با تاکید بر اینکه توسعه حمل و نقل از اولویت‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران است، گفت: در بودجه سال ۱۴۰۳ اعتبار مناسبی در صحن شورا به تصویب رسیده است. 
کد خبر: ۶۵۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ - 04March 2024

سخنگوی شورای شهر تهران: ۱۱ درصد بودجه ۱۴۰۳ تهران به مسائل فرهنگی و اجتماعی اختصاص دارد به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علیرضا نادعلی» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: اگر ریل‌گذاری‌ها و نظارت‌ها به درستی توسط شورای شهر صورت گیرد دغدغه‌های شهروندان در سطح شهر کاهش پیدا خواهد کرد. 

نادعلی با تاکید بر اینکه توسعه حمل و نقل از اولویت‌های شورا و شهرداری تهران است، گفت: در بودجه سال ۱۴۰۳ اعتبار مناسبی در صحن شورا به تصویب رسیده است. 

سخنگوی شورای شهر گفت: با توجه به قرارداد‌ها و سفر شهردار تهران به چین سال ۱۴۰۳ قطعا سال شکوفایی در حوزه حمل و نقل است. 

وی با تاکید بر اینکه یکی دیگر از دغدغه‌های ما موضوعات فرهنگی و اجتماعی است، گفت: ۱۱ درصد بودجه ۱۴۰۳ شهر تهران به مسائل فرهنگی اجتماعی اختصاص دارد.

نادعلی درباره حادثه مترو که اخیرا رخ داد، گفت: ما از شرکت بهره برداری مترو موضوع را پیگیری کردیم و بررسی‌ها در مترو در حال انجام است و گزارشات دقیق به شورا ارائه خواهد شد. آنچه که به ما اعلام کردند دلیل حادثه روز گذشته این بوده که ترانس موجود در مترو دمای بالایی داشته و منجر به آتش سوزی می‌شود. البته مدیریت شهری ۱۰۰ درصد مسوول است.

نادعلی ادامه داد: همه تلاش‌ها برای بهبود وضعیت مترو انجام شده و وقتی منابع تأمین شد تأمین تجهیزات نیز صورت می‌گیرد آنچه که می‌تواند تا زمان خرید تجهیزات جوابگو باشد، تعمیرات و اورهال است که هزینه‌های سنگینی دارد. تعمیرات اساسی در فناوری‌های سطح بالا هزینه‌های زیادی دارد و بخشی از آن توسط واردات تأمین می‌شود.

وی درباره وضعیت تئاتر شهر گفت: بارها در این محوطه شاهد روشن کردن آتش بودیم که ممکن بود به ساختمان نفوذ کند، روش‌های مختلف در نظر گرفته شده و تنها راهکار بین مدیریت شهری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همکاری بود و هنرمندان نیز مطالبات فراوانی در این خصوص داشتند. در دوره‌های قبل مدیریت شهری که اتفاقی نیفتاده بود و ما در این دوره تصمیم گرفتیم که پیاده راه مقابل بوستان دانشجو چهره جدیدی داشته باشد.

وی افزود: تغییر فضای تئاتر شهر توسط برخی رسانه‌ها به معنای دیوارکشی تلقی شد در صورتی که چنین نبود، طراحی‌هایی در مدت اخیر انجام شد و درنهایت طراحی‌های خودشان را ارائه دادند و قرار شد حریم تئاتر شهر مشخص شود. اقدام بعدی اجرای برنامه‌های فرهنگی بود که قطعاً منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

نادعلی با بیان اینکه حتماً باید فضایی برای حضور ترنس‌ها و دیگر افراد در نظر گرفته شود، گفت: ما صورت مساله را پاک نمی‌کنیم اما نباید فضای آن در پرترددترین چهارراه کشور باشد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار